Party over- francine död

Åååh, huvudet snurrar eller så är det allt omkring mej som snurrar... Nu är denna veckan över och igår var det fest. Det gick jätte bra och jätte roligt var det. Så synd att jag glömde min kamera hemma. Det tråkiga var bara att städa men vi var ganska många så det blev jättekul och alla sjöng och dansade haha:) folket gjorde mig överlycklig för att dem kom och fira min mini lillebror :)
imorgon blir det ingen skolan för mig för jag kommer inte klara av det. Jag mår inte så bra just nu hoppas jag kan gå på tisdag och säga hejdå till min tjejer som åker och lämnar tills 11 juni. Haha då kommer det en massa deppiga inlägg kan jag säga er! Dem kommer ha det jättebra och komma tillbaka som dem åkte! Nää nu är jag på väg hem och ska direkt SOOVA. Jag har inte sovit i två dagar... Puss på er vi hörs när jag vill!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vafaan, gaska upp dig nu flicka! Du måste i alla fall komma så man får se dig innan :( inte sett dig på år ju, och ja skiter i vad du vill och inte för vi ska ses i sommar också! Även om du inte tänker prata med mig :D

2010-05-23 @ 21:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0