Onsdag

Hejsan! Nu är jag tillbaka och det kändes så skönt att vara ifrån bloggen& datorn en liten stund :) Dagen har varit toppen. Idag var jag ledig så åkte med mamma till stan och möte min mostrar. Vi gick och köpte saker& dricka& mat inför festen ( mamma ska ha en stor fest snart kommer bli jätte roligt). Jag och mina kompisar ska servera så vi får ha lite speciella kläder. De kom idag på posten så gick och hämtade dem också.

Efter det gick jag och möte Amran i  stan. Tror att jag har aldrig haft så roligt med Amran som jag hade idag. Det vi letade efter i stan var en kavaj men vi hittade inga "/. Sen gick vi till MC's och åt, och så kom Mariana som jag har saknat jätte mycket! Tvär roligt vi satt och snacka om allt möjligt. Fick nagellack av Mariana idag blev jätte glad( tack gumman!) och jag har blivit lovad att få en kavaj av henne och skärp. Jag måste nog hem hos henne och ta med mig allt jag vill ha! Vid slutet träffade vi Miriam och efter allt åkte vi hem till mina kusiner :). Så dagen har varit super! Imorgon ska jag sova ut sen blir jobba, jobba :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0