Ibland funkar inte väckaklockan...

Dagen började katastorf, i morse ringde min alarm kl 6 förjag började kl 7, men så glömde jag snozza så jag soooov... Tur så vaknade jag till och då var klockan 8:20. Jag fick världens panik! Nää den känslan var inte roligt kan jag säga. Tur så är min handledare ledig så jag jobbade med en annan kvinna som är tväär snäll. Hon berättade att hon skulle inte säga något till min handledare och det är sånt som händer. Jag var extra snäll och stanna kvara 1 timma efter jag hade slutat. Det kändes jätte bra!

Nu ska jag bara vara hemma och ta ut min flätor för imorgon ska jag fläta in nytt och nästa vecka kommer det nog bli en bra vecka. :) Hoppas ni sov bra och har det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0