Fredag

Hellue! Idag började gick jag hemifrån klockan 6.30 usch, jag var jätte trött. Idag var min handledare ledig så jag fick jobba med en tjej som är bara 3 år äldre än mig. Det var tvärroligt, vi pratade om allt möjligt tatueringar, killar, klubbar bl a. Tänk om jag hade henne som handledare skulle vilja kunna vara där en hel dag med henne. Jag ska jobba med henne imorgon igen så det kommer nog bli skoj :). Min handledare är också bra och rolig! Nästa vecka är det sista veckan det känns jätte tråkigt.

Menmen, nu sitter jag och lyssnar på min man Jason Derülo låtar whatcha say är fortfarande en favorit. Nu vet jag inte vad jag ska göra ska nog bara ta det lugnt för imorgon jag börjar 7 igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0