Back in the days ♫

Just nu funderar jag på om jag ska till skolan imorgon eller inte för nu är jag frisk. Fredagar är en onödig dag vi börjar 9:40 slutar 11:45 och det tar mig nästa lika lång tid att ta mig till skolan. Så jag funderar på att stanna imorgon :).

Idag har även kontaktat några tjejer som gick i min förra klass (Alléskolan).Finns det någon jag saknar förutom Mariana Bby! är det dem. Sist jag såg dem var i maj förra året :O Vad tänker jag med? Tjejerna har alltid varit där för mig, stöttat mig, kollat på när jag uppträder ens det kostar några hundralappar. Tur att dem har gett mig en fin fotoalbum med fina bilder från "dåtiden" som jag kan sitta och kolla på. Okejokej jag ska inte tjata mer, men ni ska veta att ni betyder TVÄR MYCKET för mig!
Några bilder från "dåtiden" skratta och må bra! xD







Haha omg, som jag såg ut =o men den tiden då love it  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0