HELG


FREDAG! :D YES!!! Gött med helg jag känner verkligen att jag måste vila ut nu. Men idag var det inte så konstigt att jag var trött det var för jag kom hem sent oxå. Ska möta Lina sen och se hur resultatet blev, för hon fixa sitt hår igår hos Ariane. Nu ska jag till stan och där ska jag möta Ariane och hon ska shoppa lite. Jag hitta 100:- i en av mina gamla väskor (är helt överlycklig) så jag ska köpa ett par strumpbyxor eller en jacka tror jag. Men igår köpte jag en klänning i stan, jätte fin, ska ha den på bröllopet och så köpte jag en "MC" jacka bara för 199 kr eftersom det är 100 kr rabatt blev överlycklig igår när jag såg H&M hade rea. :D Nää nu måste jag åka till stan vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Va det inte 100%? ;) Puss hjärtat!

2010-03-12 @ 22:52:53
Postat av: mariana DG

förlååt;/ hade fullt upp men ska til lstan igen nästa vecka hör av mig då :)

2010-03-15 @ 19:31:54
URL: http://marianadg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0