MIN DAG MED SANNA BABY

Idag efter skolan blev det shopping med Sana. Sana köpte mer saker än mig, jag köpte endast en zebra- tröja. I Göteborg är den helt slut. Roligt var det i alla fall. Vi kom hem vid 7 tiden (tror jag). Roligt att träffa Sana igen, snart åker hon till Sex and the city 2 landet (Marocko) så vi fick göra något tillsammans innan hon åker :). Sen dess har jag städat mitt rum och snart ska jag gå och lägga mig i min nybädda säng. Jag ska inte gå till skolan imorgon, orkar inte så jag kan sova ut. Imorgon ska jag förmodligen se på sex and the city 2 eller bara vara med en kompis.

Just nu snackar jag med min kusin från London som jag ska vara med eftersom jag fick veta att Jana inte skulle åka med. Det låter som det kommer bli jäätte roligt i alla fall. Bara 12 dagar kvar :o längtar som bara den! :D

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0