Middag Done :)

Nu är vi hemma igen. Jag var precis på middag/ fest hos några min moster känner. Fick lära känna några tjejer där, haha tyckte synd om dem som fick plågas av att höra mig prata engelska men vi förstådd varandra i alla fall. Det fanns så mycket mat och tårta, fick även dricka vin av min moster (förvånade för hon är verkligen "mot" alkoho och överbevakade.) Nu är jag glad när jag fick veta att snart  ska jag uppdatera min mobil (iPhone) och d; kommer det nya saker som jag har alltid längtat att få. Nu ska väntar jag på mina äldre kusiner som kommer hem snart och då blir det snack och skratt. Imorgon kommer min sysslingar och hälsar på. Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0