7 av 25 dagar i London :D

Söndag idag då! Framsida på nästa alla tidningar här är på prinssesa Viktoria,  tycker att hon var jätte vacker igår. Idag på morgonen fick jag gå till kyrkan med mina småkusiner, haha jag fick gå på söndagskola och dem tvinga mig att läsa ett stycke ur bibeln på ENGELSKA, fyfan va pinsamt men det gick ialla fall. Det kändes som vi var i en skola där vi ska lära oss engelska. Men det var roligare än att lyssna på pastorn. Nu ska jag fixa mig sen kommer mina sysslingar, vi ska till Primark ( jag har lovat mig själv att inte köpa något förens mamma kommer så jag har mer pengar), men vi får se hur det gör :D Hoppas ni har fint väder i Sverige! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0