KUSINVITAMIN GÖR MIG GALEN! :D




Heejsan! Nu är det bara 9 dagar kvar i London så ska njuta nu sista dagarna med rolig shopping. Det blir inga fler utgång för imorgon ska jag med min kusin till sjukhuset (kanske hon ska föda :D) vi får se hur det går. Sen på fredag kommer mamma, ååh vad jag har saknat min mamma. När hon kommer det bli roligt ska även tillbaka till min moster på fredag och träffa mina bröder igen :).

Just nu sitter jag med min kusin ensamma i huset (två idioter i huset). Asso händer det något vet jag inte vem jag ska ringa. Akuten vet jag att numret e 911 eller 991 (kanske 112 funkar) något mellan dem två. Haha hon är bara ett år äldre än mig och när jag ser henne vill jag oxå ha ett barn men neej tack det räcker med min lilla syssling som jag får snart. Aah vad som helst kan hända ikväll och jag hoppas att inget händer! Jag hoppas oxo att jag blir frisk imorgon! :D
Puss på er! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0