Friends :)



Dagen började med skola efter skolan åkte jag in till stan. Först var jag med mamma och hennes kompis, dem bjöd mig på Pizza Hut mmm vad gott det var. Sen träffade jag Miriam, och vad roligt vi hade det. Jag köpte även en lång klänning på H&M(orkar inte ta kort) eftersom jag tyckte att kläderna jag hade på mig var för varma men den köpte dock inte så mycket. Vi träffade även Viola& Lucia vid slutet.

Sen träffade jag Sana, ååh var det var längesen jag såg henne. Vi snacka/ skratta lite. Ååh kändes bra att få se henne igen :) Nu är jag hemma iaf och mina fötter värker, ska kolla på nån film för imorgon har jag studiedag  :) Kiss!

Kommentarer
Postat av: sana

Fett Nice ;D

2010-06-02 @ 21:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0