Market :)



Heej! Idag väcktes jag av att 7 personer från sjukhuset var i huset. Fick panik när jag såg 2 ambulans bilar utanför huset. Det var min kusin som hade ringt dem, hahha det blev verkligen  att man ville skrika: Noooooooo!, för idag är det ju min lillebrors dag vill inte spendera dagen i sjukhuset just idag. Men tur så  var det inget farligt som hände henne (tror jag vet ingenting om graviditet haha).

Idag var det en hel dag i Vauxhall (marknadplats), jätte mycket folk och några klänningar. Fick köpa lite nya "kläder" åt min mobil. Hittade ingen Louis Vuitton men Ed Hardey fick gå. Jjust nu håller vi på att fira min lillebor som har fyllt 14 år idag. Så snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0