Lördag =)

Hellue! Idag har min dag varit toppen! På morgonen vaknade av ett samtal om att jag ska jobba på Gothia jag blev jätte glad, men jag hoppas verkligen att jag får ett bra schema. Börjar redan imorgon sen ska jag vara hos min moster hela veckan. Jag får Gothia Card också det kommer underlätta massa saker :). Eftermiddag träffade jag Miriam, Amran, Julia och Nathalie. Vi åt sen gick vi runt på heden. Jag har redan sett några fina killar :). Efter det träffade jag mina klasskamrater Hanna och Amanda. Det blev ytterligare en uteservring i Linnéplatsen. Det var tacosbuffé, jätte gott! Det roliga var att det var 23 åldergräns och vi blev erbjuda på cider, jaa vi ser nog vuxna ut (NAT)!. Roligt att vi har kontakt även under sommarlovet men det går inte att undvika dem, dem är så härliga att vara med och lätt att prata med :D. Efter det åkte jag hem. Nu ska jag packa mina kläder som jag ska ta med mig till min moster, ha det så bra! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0