Plågsam dag ...

Hejhej!
Ny vecka, jaa det känns bra eftersom vi har inga fler prov denna veckan. Idag hade vi ett jätte stort prov som gick sådär tror jag. Nästa alla var hemma men de jobbiga var såklart i skolan. Idag va dem riktig jobbiga för hon som skriker på dem var sjuk, tror jag. Det var en lång dag ialla fall. Kom hem för vid klockan fyra .Min kompis var nära på att bli påkörd av en buss så vi båda skrek till. Jag försökte ju stoppa bussen med handen haha vet inte hur jag tänkte. Det gick bra ialla fall, busschauffören kolla bara snett på oss... När jag kom hem har jag inte gjort så mycket, gick till Sanna för en stund sedan och nu ska jag nog bara kolla tv och somna tidigt.
Hoppas ni har ialla fall haft en lyckad dag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0