My day+ Movietime


Nu ska jag sitta och kolla på en film som börjar snart på kanal5 "What love got to do with it", jag har sett filmen några gånger. Den handlar om Tina Turner hur hennes liv vara för att bli en stor artist. Den är riktigt bra, hemska scener ibland men, aja det är synd att vissa kvinnor lever ett sådan liv. Om jag tröttnar på filmen, ska jag kolla på Men in black 2 med Will Smith. Älskar dem filmerna!♥


Min dag har jag inte gjort så mycket. Gick ut och träffade Manuela. Vi gick till Ica och köpte glass och dricka. Sen gick vi till henne. Ussch vad kallt det var ute idag:( Men vi värmde oss hos henne :).
Men jaja hoppas ni får en trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0