2009 <3

♥ Lärde känna Miriam, Nathalie, Emelie och fick kontakt med Amran igen:-) ♥ Började äta på baguette stället ♥ Rökte vattenpipa för första gången. ♥ Uppträdde för första gången i Scandinavium
♥ Manuela "lärde sig" att sopa av Ulla Britt x) ♥ Åkte till London ♥ Hade kort hår för första gången.
♥ No memories and pics
♥ Lärde känna den galna Romina ♥ Grillning hos mig med Manuela och Sana.
♥ Collins student ♥ Va med Nathalie ♥ Karneval på Hammarkullen ♥ Graciana fyllde 9 år
♥Klassresa♥ Slutade grundskolan ♥ Balen ♥ Uppträdde på Partille Cup Invigningen ♥ MJ dog :( ♥ Började gå på Jam
♥Fick tillbaka kontakten med Mariana ♥ Gothia Cup ♥ Fick fler vänner ♥ Var på mitt femte Gothia Disco ♥ Första "Sommarjobbet på Ullevi ♥ Kevin fyllde 13 år
♥ Åkte till Skara för första gångn ♥ Drog ut en tand för första gången ♥ Gbg kalaset ♥ Började gymnasiet
♥ Åkte till London igen ♥ Bergsjön festival ♥ Var med på 3 inspelningar till filmen "Kommaserie Winter tillsammans med Miriam, Amran och Bella
♥ Åkte till Danmark ♥ Hade maskerad fest tillsammans med Manuela
♥ Min söta kusin fyllde 1 år ♥ Lärde känna Jona ♥ Donjeta födelsedag
♥ Jag fyllde 16 år  ♥ Såg Westlife ♥ Åkte till Thailand ♥ Firade nyår med dem bästa!<3

Hoppas 2010 slår det, för 2009 har varit ett toppen år för mig!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0