1 januari 2010! :D

Goo morgon!!! Nu är jag hos mina kusiner ska åka hem om några timmar. Ooh igår/ natten var toppen! :D Bra start på året. Oturen var bara att jag inte kunde skicka sms och ta emot kl 00.00 och jag som väntade och skicka massa sms till folk. Men kl 7 funka allt igen och då väckte man av massa sms och min faster från London ringde. Nu känns det lite sent att skicka gott nytt år till alla. Äsch nästa år får folket sms (hoppas jag!). Idag ska jag bara ta det lugnt och åka hem. Hoppas ni fick en bra kväll igår! ♥ Hoppas ni får en bra idag oxå:)

Kommentarer
Postat av: jeanette

sv : tackar :)

2010-01-01 @ 16:52:20
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0