1:a april

Oj, va dålig jag är på att uppdatera men jag har inget att skriva om. Jag tror inte ni vill läsa om hur tråkig min dag har varit. Imorgon ska det bli en rolig dag, ska träffa mina kompisar i Gbg. Nu ska Mariana oxå komma, det ska bli roligt att träffa henne :) Sist var sommaren 09. Haha va bra jag är på att hålla kontakt med folk :). Hoppas bara på fint väder så vi kan vara ute och ta massa kort :)
Här kommer några bilder ifrån sommar 09:


Delsjön- Jag och Emelie :)

Underbara vänner



Imorgon får jag träffa min Brazze <3

När det var gratis entré på Liseberg, klart vi går dit :D


Tjejerna :)♥





Sommaren 2009 var den bästa sommaren, men i år ska det blir mycket mycket bättre :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0