Otursdag.../ Praktiken

Hellue!
Kom hem för några timmar sen. Det blev bara lite information om stället och jag fick mitt schema. Ååh va jag tycker om den, jag jobbar bara 3- 4 gånger på en vecka. Alla personaler var jätte snälla.

Men det kände lite saker idag som jag kallar för otur. Först fick jag fågel skit på mig. Det är första gången det har hänt mig och det var så äckligt, så nu har jag en stor vit fläck på min jacka som jag inte vågar röra. Sen råka jag tappa min iPhone så hela skärmen är helt sprucken, jag kände bara för att gråta& skrika när det hände. Jag har haft en billig Sony Ericsson i flera år och tappat den tusentals gånger men inget har hänt men en iPhone som kostar lite mer går bara sönder när man tappar den en gång. Rikigt dålig kvalitét. Haha men det går nog att fixa! :)
Nu ska jag softa lite, har lust att åka till stan men får se hur det blir.
Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: JohannaN

haha när jag var i spanien förra veckan var det en fågel som bajsade på mig när vi skulle gå ut och käka på en resturang. över hala jackan och håret, det var inte roligt :P

2010-04-19 @ 15:29:10
URL: http://visslajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0