Onsdag

( Sweet Hanna And Francine)
Hejsan! Idag har min dag varit toppen. Eftersom det var nationella prov var jag tvungen att åka till skolan. På bussen på väg till skolan träffade jag Nathalie, vi satt och prata om allt möjligt mest om kläder/ klockar. Någon som har koll på vart alla kläder/ klockor/ skor finns är Nathalie. När vi var framme i skolan träffade jag dem andra tjejerna och blev så glad. Jag har saknat dem jätte mycket, så gick vi åt sen var det nationella prov. Som gick la sådär tror jag. Nu är allt som vanligt igen imorgon är det praktik. När jag var framme på busshållplats fick jag sällskap av en killkompis vi prata lite om allt möjligt. Sen jag kom hem har jag inte gjort något speciellt. Längtar bara till Andra Avenyn börjar. Det är ju näst sista gången.
Ha en trevlig Onsdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0