Helgen är över...

Va snabbt helgen har gått, men så är det när man har haft lite skoj. Morgonen började med att lära Ariane hur man lägger upp bilder på bloggen och hur man använder Picasa. Hon lärde sig snabbt så det gick bra. Sen åt alla frukost, snacka lite familje- snack.  Vid 12 tiden lämna jag och Ariane och min lillebror dem sen åkte vi hem. När jag kom hem gjorde jag lite datorkunskapuppgifter. Kolla även på Shopahoclic Bekännelser, den var rätt så bra. Efter det blev det mat och sen gjorde jag datorkunskap uppgifter igen. På kvällen har jag kollat på MTV's serierna (Blue Mountain State, Jersey Shore). Nu ska jag sova! Imorgon börjar jag kl 14 och slutar 21:30 :(... Menmen ska inte klaga , natti! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0