Good girl gone bad...

Äntligen fredag! Jag kom hem från skolan för några timmar sen och jag har lyckat städa mitt rum. Jag hade matteprov på morgonen och jag fick VG på det, jag blev jätte glad. I onsdags när jag började med provet fuskade jag lite och tog kort på provet men det lyckades jag radera så kände att det var helt kört, men gud är god och lät mig få mitt VG ändå. Nu blir det ingen skola på fem veckor, gött!

Tycker du att det är roligt att blogga?
Ibland tycker jag att blogga är så onördigt för jag tror inte att det jag skriver/ gör sätter ni  in i era "carebox" .Men jag gör det för ibland har inget att göra och det är roligt att läsa igenom det senare.
Måste bara få skriva detta: Haha vissa bloggare gör mig att skratta, mest folk som tar "dagens outfit " och tror att dem e sååå snygga och coola. Vissa är snygga men dem flesta är bara HA-HA! Några av er vet nog vem jag menar. Nån vacker dag ska jag misann berätta :D Men om just du känner dej "touché"(träffad) haha då är du en JERK!
Ha en super fredag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0