Tisdagsmys?

Heej!
För någon timme sen var jag med Sana och Amal, roligt som vanlig och det blev mycket skratt! (:
Snart ska jag gå och lämna min lillebror till disco efter det ska jag vara med Manuela. Först ska vi köpa lite candy och sen ska vi dra till mig och kolla på nån film har ingen aning men hon vet nog mycket bättre (;
Lite tisdagsmys eller vad jag ska kalla det xD
Imorgon blir det iaf Danmark med min familj och en annan familj som ska med kommer bli jätte roligt tror jag. Frukost buffé på båten och allt spel mmm, längtar :D
Nu sitter jag och bloggar såklart och lyssnar på musik. Dagens låtar är:
Jai ho- Pussycat dolls ( Manuela som visade mig den låten, just love it! )
Radio-Beyonce ( Gillar bara de tre första meningarna hehe )
Sexy Bitch - Akon ofc! <3

Kommentarer
Postat av: ELLEN - eeederholm.blogg.se

fin blogg! allt bra? =)

2009-10-27 @ 20:28:49
URL: http://eecederholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0