Söndag

Heej!
Idag har jag bara chillat och pluggat. Det är det bästa med söndag
då tar man det lugnt och gör små saker^^
Just nu har jag lagt alla mina låtar från min stationära dator till min lilla laptop
så jag behöver inte spotify längre :D
Imorgon är det skola :) Måndagar brukar vara rätt så soft :D
Sen får se om jag ska till stan för jag vill köpa en stickad tröja på H&M jag såg men,
måste köpa present till min sugababe Amanda som fyller år på söndag som vi ska fira
med kinamat på ching palace i Göteborg och sen jag vet inte hur kvällen ska sluta
det e juh ändå höstlov sen :D
Nu ska jag bestämma kläder för imorgon sen ska jag komma på Ali G in da house sen
ska jag nana :)
Goo natt!^^<3

Kommentarer
Postat av: mariana DG

okej :D<3

2009-10-18 @ 21:27:50
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0