Söndag

Heej!
Sry för den dåliga uppdateringen men har inte kommit på vad jag ska skriva om.
Just nu sitter jag och kollar på en film som heter Love Actually som går på TV3, den är inte så bra såg precis en reklam på en kamera med LCD- Skärm på framsidan oxå men en sån vill man ju inte ha jag vill ha en kamera med bluetooth skulle vara bäst. För då kan man skicka bilder via kameran eller mellan kamera och mobil om man är ute eller nåt liknade, det skulle vara coolt.

Ååh
det känns som jag måste sova nu för jag tror att det är skola imorgon, jag kan nästan svära på allt att jag kommer vakna klockan 6 imorgon. Måndag till torsdag ska jag bara slappa och ta det lugnt. Sen fredag blir det fest och lördag vet jag inte beror på hur jag vaknar annars ska jag kolla på MJ filmen med Viola och sova över hos henne ;D.

Nu ska jag äta godis och  spela Crash istället , det är mysigt :D Hehe ha det så bra! <3

Kommentarer
Postat av: Jeeeeeeny.

HeejjJ!!! Snygg design, har du gjort den själv???

2009-10-25 @ 22:45:00
URL: http://jeenyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0