Onsdag

Heej!
Idag började dagen med att jag missade bussen på morgon så jag gick hem igen, kolla på Tyra Banks Show sen tog jag bussen. Tur var det inte bara jag som var sen hehe^^ annars blir det pinsamt!

Dagen va helt soft men va lite trött idag efter min och Hannas diskussion om studenten. Haha jag har så många planer!!!
Kom hem ungefär vid 16:00 sen ringde jag min kusin och fråga om hon kan köpa nya uggs till mig i London. Självklart sa hon aa :D Så kanske nästa eller näst nästa vecka kommer dem :D


Nu ska jag sova för imorgon börjar jag 08:25 och sen slutar jag 14.40 vi har bara de tre bästa ämnena sen ska jag till Göteborg och hämta mina pengar (a´) ska försöka att låta bli att shoppa xD
God natt, sötisar!
Snart får jag mina skor ^^

Kommentarer
Postat av: Carin aka Creemiie

Dem är allt söta du^^!

2009-10-17 @ 12:45:36
Postat av: Francine

Jaa visst är dem :)

2009-10-17 @ 12:47:07
URL: http://franciine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0