Har tråkigt...

Brukar du komma i tid: Haha, jag är kongoles så nää inte alltid xD
Vad hade du i din mun senast: Candy :D
När mår du bra: När mina vänner är glada ;D
När blev du fotad senast: Hmm, fredags.
Hur känner du dig nu: E trött
Kan du laga mat: Hehe, jaa lite (;
Vad pluggar du: Omvårdnad
Vad tycker du om fötter: Hmm.. Dem är bra att gå med?
Är du smart: Om jag är ^^
Vad har du på dig: Pyjamas
Är du aktiv i skolan: Japp (;
Vad saknar du: Mina kompisar!<3
När och varför grät du senast: Kommer inte ihåg...
Var det pinsamt att svara på det: Hmm, jaadu...
Hade du en bra kväll igår: Ja det hade jag. :)
Din favoritdryck på morgonen: Varm choklad, mmm.
Vad ska du göra i sommar: Mycket! Vänner, festar och mm.
Är du nöjd med ditt liv: Ja fast inte 100%
Vad vill du jobba som: Hmm Chef :D
Har du tråkigt just nu: Ganska, fast det är mysigt.
Vad gör livet värt att leva: Alla mina underbara vänner!
Vad i livet ångrar du: Några saker.
Är du musikalisk: Yes
Vad lyssnar du på för musik: Dancehall och Hip Hop
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Francine´s stil (;
Är du bortskämd: Nix ;)
Är du trött: Jaa...
Vad gör du imorgon: Jag ska soooova! :D

Din första
Operation: Något med näsa men kommer inte ihåg vrf (;
Första piercingen: Öronen
Första bästa vän: Stella <3
Första priset: Hmm, dvd- spelare och hemprylar på Liseberg! :)
Första sporten du började på: Basket 
Första husdjuret: Kanin
Första semestern: Afrika tror jag :)
Första konserten:Ne- Yo

Favoriter:
Filmer: Komedier!
Tvprogram: Våra bästa år!!!
Musik: Elephant man!<3
Drink: Coca Cola <3
Kroppsdel (på kille): Magen (;
Sport: Basket
Plagg: Allt möjligt (;
Skola: Datorkunskap, tråkigt fast roligt! xD
Bok: Om jag kunde drömma 

Just nu:
Äter du: Inget.
Dricker du: Coca Cola Zero
Ska du: sova .
Lyssnar du på: Tv: en.
Väntar du : sömnen
Tittar du på: Tv:en

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller kyssar: Både och
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Snygg mage :)
Busig eller lydig: Busig (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0