Goo morrn!...

(ursäkta bilden!)
Heej!
Nu sitter jag på lektion och har allmänt tråkigt. Jag hade utvecklingssamtal klockan 9:00 och det tog bara 10 minuter och vi börjar 10:45 så jag gick till Ica köpte Vitamin Focus och gick tillbaka till skolan. Först satt jag med några kompisar sen gick dem och då kom andra kompisar från grundskolan. Vi snacka, skratta och m.m. Det var första gången jag prata så mycket med dem. Tiden går fort när man har roligt sen hade vi matte och nu har jag engelska och sedan idrott. Efter det är det HÖSTLOV!!!
Skulle åka till Ggb men ska se om jag kan möta Manuela istället ;)
Nu ska jag arbeta för jag ser att min lärare är på väg mot mig.

Ha det så bra!<3

Kommentarer
Postat av: rebecca

tack :D

hur e det med dig ?

2009-10-23 @ 12:08:40
URL: http://twinsiisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0