Skandal tjejerna i Gbg

Shululu! (:
Ska snart sova men har inte fått sömnen än så tänkte blogga lite snabbt :). Aa det har varit en toppen dag idag, först va det skola och det gick fort sen åkte jag in till stan för att köpa löshår. Min tanke var bara att snabba gå till Safari sen åka hem, men nää jag träffar ju alltid någon jag känner på stan och idag var det Alice. Hon hängde med mig dit sen bjöd hon mig på mat (som vanligt) sen gick hon och jag träffade Miriam. Vi åkte till henne och tog det lugnt, kolla på sommar bilder och dog av skratt. Efter det åkte vi till danshuset för att kolla på när några kompisar dansade. Det finns en sjukt snygg kille där oxå som dansar så klart så går vi dit för och kollar när han dansar. Efter dansen åkte vi in till stan. Det va skandal på spårvagnen, vi skrek, skratta jätte högt tyckte lite synd om människorna där sen när vi var framme i stan, haha jag vet inte hur jag ska förklara men Miriam, Bella och Amran skrämde folk som satt in i spårvagnen genom att klacka på fönsterrutan ååh det va så roligt. Det ända jag gjorde va att filma xD Jaaja efter det gjorde vi några saker. Sen åkte jag hem. Nu har jag tagit bort mina flätor, det känns helt tomt på huvudet. Hehe
jaa nu ska jag sova! :D
God natt/ Sweet dreams!<3
Ångrar mig, nu vill jag ha kort hår. Nästa gång blir det nog Rihanna- look
Miriam- En av Gbgs skandal tjejer ;o Vi får gissa själva vad hon håller på med xD
Reggaton vi va på idag, dem va la duktiga men jag e mkt bättre!!!... NAAT...
Sov gott!!!<3

Kommentarer
Postat av: mariana DG

klart du är bäst baby och inget ass slår ditt<3

2009-11-22 @ 00:28:27
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0