Saturday :)

Shlulu!!! (:
Idag är jag hos mina kusiner och dem flätar mitt hår just nu, det blir riktigt snyggt :D Det kommer bli hur lätt som helst att fixa håret på morgonen (:. Det är Violas B- day idag och jag är så smart att jag glömde mina festkläder hemma och jag hinner inte hämta dem så jag ska inte gå på den. Ska vara med mina vänner istället och kolla på en film, dem bor inte så långt här ifrån.

Igår var jag med Miriam, Amran, Bella, Patricia, Yogakompisen, Nathalie (tror det va allt) vi åkte till Haga för att kolla på jam men jag var där en liten synd och vi hade tvärroligt (som vanligt) och så träffa Brian oxå så snäll e han :).
Hoppas ni får ha en bra häälg!!!<3

Kommentarer
Postat av: ELLEN - eeederholm.blogg.se

tack så mycket söt!

2009-11-21 @ 12:02:03
URL: http://eecederholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0