otur

Klockan går så långggtsam... Jag satt och lyssnade på musik med mina hörlurar efter några minuter märker jag att jag bara hör musik från ena örat, då förstod jag mina hörlurar e förstörda..igen... Har fått samma problem typ 4 ggr detta året. Senast jag bytte var innan jag skulle till London i September och nu har jag fått samma problem igen men jag har slängt kvittot oxå för jag trodde det skulle inte ske igen =( Nu vet jag inte vad jag kommer lyssna på flyget i 11 timmar:( Aaa hoppas jag får låna av någon eller så får mamma köpa nya! :)

Nu ska jag baka kärleksmums! ^^

Kommentarer
Postat av: MAILANS

sv: Tack!



Gah! Jag hatar när hörlurar går sönder, och det är alltid bara den ena som gör det också!

2009-11-29 @ 15:30:06
URL: http://mailans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0