Måndag

Heej! ^^

Kom hemifrån skolan ett tag sen. Det gick rätt så bra men först när man kommer till skolan då har vi inställd lektion sedan skulle vi ha redovisning men 4 personer i min grupp var sjuk så vi får ta det imorgon istället och kommer inte dem då får vi redovisa det dem skulle säga, det kommer gå åt skogen då. Vi tog även vaccinet mot svininfluensa och det gjorde inte ont, men just nu har man lite ont. Sista lektionen var näringslära men vi satt typ 6 tjejer och googla efter snygga kändisar haha, nää det va hur roligt som helst när en i min klass tog upp en "snygg" emo- kille oh gud ni skulle se allas reaktioner så jag dog av skratt xD. Jaa men diggar min klass vi har några jobbiga men det är en goo klass! :D Just nu sitter jag och kollar på en serie som heter Taxi. Hoppas  ni har haft en bra dag! :)
Nu har nedräkning börjat snart Thailand och min födelsedag!!!<3
7 dagar kvar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0