Imorgon är det fredag :D

Jaa, imorgon är det Fredag och imorgon blir det ett litet firande för Donjeta som fyller år :D Så håller på att ladda kameran(:. Jag råkade somna precis när jag kom hem och vaknade för några minuters sen. Så nu kommer jag inte somna på ett tag så ska sitta och kolla på en massa nya filmer, nu har jag ialla fall sett This is it men jag tycker inte att den är värt att se på bio den blir lång tråkig efter några minuter men den e ju bra för det är sån låtar man känner igen och danserna man kan. Den ända dansen jag kan e moonwalk och Beat It- dansen. Moonwalk lärde jag mig av en gammal klasskompis så nu lär jag mina kompisar som börjar bli bättre än mig :O men beat it dansen har man jag såklart kunnat sen jag va liten, den sitter kvar i min lilla hjärna :).

Aja hoppas ni har fått en bra dag idag det har jag ialla fall. Nu ska jag göra något annat ha det så bra !<3

Kommentarer
Postat av: Emma Hiltunen

tack sötis:D ha en nice kvällllll!

2009-11-12 @ 21:39:50
URL: http://emmmmmis.blogg.se/
Postat av: madde

haha ja som fan:D

2009-11-12 @ 22:12:43
URL: http://madeleinekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0