Fredag! (:

Shululu söta! (:
Nu har jag kollat på Sex and the City Movie, hehe jag tycker om den så mycket vet inte varför. Jaja dagen började med skola, det gick fort bara två "riktiga" lektioner sen hade vi idrott. Efter allt gick jag, Amanda, Hanna, Ida och Födelsebarnet Donjeta till McDO. Sen kom några fler.  Ååh det va så roligt, helt sjuk så mycket vi skrattar varje dag när man väl tänker efter =O Men det e ju bra, jag trivs jätte bra med dem :)... Aja jag har ju inte lärt mig än hur man tar laddar batteriet till min kamera men vi hann ta några bilder som jag lägger ut sen. Denna helgen ska jag bara softa, plugga och slösa pengar på min älskling Coca Cola hehe^^.

Idag var det ju fredagen den 13:onde men jag hade ingen otur idag :) utan bara att jag tappade min penna/ nycklar flera ggr så olika personer fick ta upp dem åt mig ibland blev det *pinsamt* och så glömde jag min mobil hemma för första gång.

Nu ska kolla på 2012! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0