Torsdag

Heej! :)
Sorry för den dåliga uppdateringen! Idag va det då skola som vanligt, lika roligt som vanligt! Fick bara huvudvärk på mitten av dagen då va man inte lika pigg. Men dagen va kort och jag åkte direkt hem efter skolan. Träffa på Lina också och vi prata en del och  det är alltid roligt att träffa på Lina. Nu sitter jag och pluggar in den sista delen till matte provet. Det går faktiskt bra men när jag gjorde provet i skolan så gav jag upp för jag tyckte det va för svårt men jag ska fortsätta med den imorgon (: Hoppas att jag får ett G i alla fall.

Efter skolan ska jag snabbt till Göteborg och kolla på badkläder en guldig bikini vill jag! ha sen ska jag åka nog hem och slappa hela helgen. Ska kanske på bröllop också men jag tror inte jag vill det. Orkar inte men kongoles fester bara massa kongoleser klarar inte av det ;P. Men nästa vecka bli en underbar helg fest, bio och va med mina blackiss occh aaa!<3
Men ni får sova gott! :)<3
Luv mina klasskamrater de gör verkligen min dag!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0