Lovet e slut...

Ååh nu är lovet slut, tråkigt men jag har saknat skolan rätt så mycket eller mest mina vänner (:
Just nu sitter jag och skriver min bok recension om Twilight boken. Ska gå sen och hämta filmen hos Manuela om hon är hemma. Aja hoppas ni har haft ett bra lov, det har jag iaf :)... Nu är det bara skola i 33 dagar sen till värmen :D
Nu ska jag fortsätta att skriva min inlämning så jag blir klar med den idag och slipper göra det sen (:
Ooh denna bilden väcker en massa minnen,Bilden togs av en fransk kille innan Gothia Invigningen (:

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Tack så mycket! Din var fin med :)

2009-11-01 @ 22:29:55
URL: http://illya.blogg.se/
Postat av: Ramona

aww gothia asså shiit vilka minnen man har där ifrån :)

speciellt 2006 när mitt lag mjölby ai representerade sverige på invigningen vilken känsla ;D

2009-11-12 @ 11:03:14
URL: http://sotiisramona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0