Back on track...

Heej!
Jag har saknat att blogga när man har inget att göra, men det blir så att man inte vet om vad man ska skriva om.
Dagarna ser likadana ut skolan, kompisar, hemma mm...
Nu ska jag blogga igen men kanske inte varje dag men lite då och då (:
Denna helgen var helt underbar! Va med mina vänner igen kändes exakt som vi hade det i somras. Så mycket som jag har skrattat denna helgen tror jag att jag har aldrig gjort förut. Vi va på lite överallt på stan, hos Ariane och har tvärroligt. Aja helgen är över för denna gången och nu ska jag umgås lite med mina kusiner som jag är hos i Göteborg. Imorgon ska jag upp tidigt och träffa en kompis vi ska äta frukost i stan, mysigt (:
Xoxo/ Francine

Kommentarer
Postat av: clara

åååh thaanks girl! :D gjorde mig glaad

just nu bara hiphop/street, men efter jul lite allt möjligt blir de nog:P själv då? såg att du också dansar eller?

2009-11-09 @ 00:33:19
URL: http://musicdancelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0