I´m back

Goo kväll!<3
Nu är Francine tillbaka till Sverige och hon säger USCH!

Jag vill tillbaka till Phuket, Thailand det va så varmt och skönt. Jag fick kämpa mig med 14 timmar flygresa och mådde inte bra hela resan bara för jag ville tillbaka. Ändå skönt när jag har snackat med mina vänner igen det kändes bra. Jag har saknat dem såå mycket!<3 och att blogga såklart. Men jag vet att vissa vill se vad jag har shoppat i Thailand rätt så mycket så jag orkar inte lägga upp allt men vissa saker lägger jag upp. Jag har köpt två stora Louis Vuitton väskor ( eller fick av mamma) jag blev helt överlycklig. Jag älskar märket ens jag har inte råd att köpa en äkta. Jaa, Sana, Mariana, Manuela det är dem jag känner som är oxå Louis Vuitton älskare. Men jaja det finns så mycket att berätta om Thailand men det gör jag en annan dag för om jag tänker på det nu så kommer jag gråta. Nu ska jag kolla på filmer jag har köpt där hoppas dem funkar! <3

Hoppas ni har en riktigt mysig kväll med snö och allt! :D

Kommentarer
Postat av: sanna

du måste berätta allt när vi ses ngn gg :) <3

2009-12-23 @ 16:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0