Hejhej! :)


Nu mår jag bra igen men är inte totalt frisk, men ska till skolan imorgon i alla fall för efter skolan ska till Göteborg och köpa nya hörlurar :D. Idag har jag varit hemma för vi skulle jobba med våran inlämning och så klart har jag gjort klar mitt  arbete för mamma kunde allt om ämnet så det var enkelt. Jag har inte varit ute idag, det verkade inte så varmt ut idag, men det är mysigt tycker jag. Nu ska jag sitta och läsa några bloggar sen kolla på passagerare 57, Tv6 sen ska jag sova. Hoppas ni har haft en bra dag!<3
5 dagar kvar till Thailand& My B- Day
Love Francine

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint leende :)

2009-12-22 @ 17:05:38
URL: http://culie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0