Fredag- LOV :D

Heej! :)
Dagen började helt underbart med skola och alla va så glada och fina idag. Nu har jullovet börjat för mig hur gött som helst! Kommer sakna alla men vi ses snart igen. Efter skolan åkte jag in till Göteborg och jag köpte nya hörlurar (men jag hitta precis kvittot till mina gamla, otur) såg Mambu och Patricia så fina dem är med deras stil, men jag va med Amran och Miriam. Vi åkte till Korsvägen och åt baguette sen gick vi till stan. När vi var inne i stan märkte vi att var rätt så mycket folk vid en scen och några minuter senare får vi reda på att West Life ska komma. Jag vet ju vilka dem är, men har aldrig lyssnat på deras låtar. Vi var där tog några bilder på dem sen gick vi där ifrån.

När jag kom hem städa jag mitt rum och fixa min garderob och snart ska jag packa mina saker till Thailand, för imorgon skall vi till Gbg och vi ska vara där till på måndag så vi kommer inte hem igen. Datorn ska självklart med till Thailand för att jag måste skicka in några arbeten. Kanske kan blogga där också? =).
Nu ska jag  packa ha det så bra! <3 (Bilderna lägger jag ut sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0