Rihanna+ Alicia= New favos!<3

Nu har jag lyssnat så mycket på Rihannas  och Alicia Keys nya album så jag kan nästan alla låtar utan till. Dem är så bra. Förut tyckte jag inte om den "nya" Rihanna men nu är hon etta i min lista sen Alicia Keys som har gjort så fina låtar. Tycker att ni ska lyssna på deras låtar! :D

Nu har jag provat alla min nya kläder och alla passar. Nu väntar på mellandags rean behöver lite små saker. Väntar bara när Mimmi kommer tillbaks från Norge då shoppar vi tillsammans. And I´ve some bad news: Min kamera e sönder igen... Så jag kan inte visa det allt jag har shoppat :( men jag har några bilder jag tog från Thailand kan lägga upp dem :). Jaja nu ska jag kolla på Disney filmen UP hoppas den är bra. Jag köpte många Disney filmer för filmer där kostar bara ungefär 13 kr det är ingenting och nya filmer som går på bio kostar samma sak. Thailand är verkligen super billigt eftersom dem lever bara på 220 kr/ månad så ni kan själv tänka er hur mycket saker kan kosta där. Här är lite av det jag har shoppat! :D


Kommentarer
Postat av: Amelie

Jaa, den är jättebra :)

2009-12-23 @ 17:10:56
URL: http://amelielivingmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0